ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ APPLE

Продукція Apple придбана в Україні

приймається  на гарантійне обслуговування при наявності правильно заповненого гарантійного талона встановленого взірця та чека про покупку. В гарантійному талоні повинні бути вказані:

  1. серійний номер і модель виробу
  2. дата продажу
  3. термін гарантійного обслуговування
  4. проставлена печатка продавця.

Взірець гарантійного талону:

Продукція Apple придбана за межами України

На гарантійне обслуговування приймається продукція придбана  виключно в Apple Store при наявності документів, що підтверджують покупку в країні продажу.

ПІДГОТОВКА IPHONE АБО IPAD ДО СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Важливо! Пристрій повинен бути попередньо підготовлений до сервісного обслуговування користувачем самостійно.

Перед здачею пристрої iPhone або iPad на діагностику клієнт необхідно відключити службу “Find My iPhone”. Рекомендуємо також зберегти важливу для вас інформації, оскільки під час ремонту вона може бути втрачена.

Ви можете відключити “Find My iPhone” будь-яким з наступних способів. У кожному з цих випадків потрібно Apple ID власника і пароль.

Безпосередньо на пристрої

  1. Вимкніть Find My iPhone
  2. Перейдіть в розділ Параметри → iCloud і вимкніть Find My iPhone.
  3. Видаліть контент і налаштування
  4. Перейдіть в розділ Параметри → Загальні→ Скинути → Скинути весь вміст і налаштування.

Через інтернет

Якщо пристрій не включається, то службу «Find My iPhone» можна вимкнути через браузер на комп’ютері.

Видаліть пристрій з iCloud.com через інтернет
  • Зайдіть на сайт https://www.icloud.com/#find під Вашим Apple ID.
  • Виберіть пристрій, який Ви здаєте в ремонт.
  • Якщо пристрій в вимкненому режимі (offline), натисніть Видалити з акаунта.