Програма обслуговування твердотільних накопичувачів для MacBook Pro 13 дюймів без панелі Touch Bar

Компанія Apple виявила, що з обмеженою кількістю твердотільних накопичувачів (SSD) ємністю 128 ГБ і 256 ГБ, які використовуються в комп’ютерах MacBook Pro 13 дюймів без панелі Touch Bar, може виникати проблема, пов’язана з втратою даних і відмовою в роботі накопичувача. Комп’ютери MacBook Pro 13 дюймів з такими накопичувачами були продані в період з червня 2017 року по червень 2018 р.

“Росан-сервіс” Авторизований сервісний центр компанії Apple безкоштовно обслужить дефектні накопичувачі. Компанія Apple рекомендує віддати накопичувач на обслуговування якомога швидше. Компанія Apple також повідомить про цю програму по електронній пошті клієнтам, які зареєстрували свої пристрої в Apple.

Перевірити чи підпадає ваш пристрій під описану вище програму можна на офіційній сторінці Apple. Ця програма не покриває обслуговування MacBook Pro 13 дюймів з панеллю Touch Bar або більш ранніх моделей MacBook Pro 13 дюймів.

Важливо створити резервну копію всіх даних, що зберігаються на накопичувачі, тому що в процесі обслуговування вони будуть видалені.

Технічний фахівець запустить утиліту для оновлення прошивки накопичувача, що займе не більше години.
Вам повернуть комп’ютер MacBook Pro 13 дюймів з переустановленной macOS.
Після обслуговування вам буде потрібно відновити свої дані з резервної копії.

Пропонуємо Вам ознайомитися зі статтею служби підтримки Apple про відновлення даних з резервної копії. Але зробити це доведеться на іншому пристрої (наприклад, iPhone), оскільки увійти в Інтернет з комп’ютера можна буде тільки після відновлення.

Примітка. Будь-які файли, пошкоджені перед обслуговуванням, відновленню не підлягають.

Якщо у вас є питання або вам потрібна додаткова допомога, зверніться в службу підтримки Apple або телефонуйте чи пишіть нам.

Програма поширюється на правомочні моделі MacBook Pro і діє протягом 3 років з моменту первинного продажу комп’ютера в роздрібному магазині.

Програма по заміні модуля дисплея iPhone X при проблемах з сенсорними елементами

Компанія Apple встановила, що на деяких дисплеях iPhone X можуть виникати проблеми з сенсорними елементами через відмову компонентів в модулі дисплея. На порушених пристроях можуть спостерігатися такі симптоми.

  • Дисплей або частина дисплея не реагує або не завжди реагує на дотик.
  • Дисплей реагує навіть без дотику.

АСЦ “Росан-Сервіс” замінить дисплеї на пристроях  з вказаними дефектами безкоштовно.

Дана програма не поширюється на інші моделі iPhone. Перед будь-яким обслуговуванням iPhone буде перевірено на предмет відповідності умовам даної програми.

Якщо у вас є питання або вам потрібна додаткова допомога, напишіть нам або зателефонуйте.

Перед обслуговуванням створіть резервну копію даних на вашому iPhone за допомогою служби iTunes або iCloud. На розсуд компанії Apple ремонт може виконуватися тільки в країні або регіоні покупки пристрою. Програма покриває пристрої iPhone X протягом 3 років з моменту першої роздрібного продажу пристрою.

 

Програма обслуговування клавіатур MacBook и MacBook Pro

Компанія Apple встановила, що на незначному відсотку клавіатур в певних моделях MacBook і MacBook Pro може спостерігатися один або кілька зазначених нижче симптомів.

  • Несподіваний повтор букв або символів
  • Натиснуті символи не відтворюються на екрані
  • «Залипання» або відсутність належної реакції клавіш

“Росан-Сервіс”, авторизований сервісний центр Apple обслуговує MacBook і MacBook Pro з зазначеними вище дефектамибезкоштовно. Тип обслуговування буде визначатися після огляду клавіатури. При цьому може виникнути необхідність в заміні однієї або декількох клавіш або клавіатури цілком.

Щоб визначити модель комп’ютера і дізнатися, чи правомочна вона для участі в програмі, виберіть меню Apple ()> «Про це Mac». Нижче перераховані моделі, що підпадають під дану програму

  • MacBook (з дисплеєм Retina, 12 дюймів, початок 2015 г.)
  • MacBook (з дисплеєм Retina, 12 дюймів, початок 2016 г.)
  • MacBook (з дисплеєм Retina, 12 дюймів 2017 г.)
  • MacBook Pro (13 дюймів, 2016 р два порти Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 дюймів 2017 р два порти Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 дюймів, 2016 р чотири порти Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (13 дюймів 2017 р чотири порти Thunderbolt 3)
  • MacBook Pro (15 дюймів, 2016 г.)
  • MacBook Pro (15 дюймів 2017 г.)
    Примітка. Інші моделі ноутбуків Mac не підпадають під дію цієї програми.

Перед будь-яким обслуговуванням проводиться огляд MacBook або MacBook Pro, щоб переконатися, що він відповідає умовам цієї програми. Тип обслуговування буде визначатися після огляду клавіатури. При цьому може виникнути необхідність в заміні однієї або декількох клавіш або клавіатури цілком. Тривалість обслуговування може варіюватися в залежності від його типу і наявності запасних частин.

Якщо у вас є питання або вам потрібна додаткова допомога, пишіть або телефонуйте нам.

Щоб підготувати свій пристрій до обслуговування, створіть резервну копію.

Примітка. Якщо MacBook або MacBook Pro має пошкодження, яке завадить обслуговування, спочатку необхідно буде усунути це пошкодження. У деяких випадках за ремонт може стягуватися плата.

Програма діє протягом 4 років з моменту первинного продажу комп’ютера в роздрібному магазині.

 

Програма заміни акумуляторів на MacBook Pro 13 дюймів без панелі Touch Bar

Компанія Apple встановила, що на обмеженій кількості комп’ютерів MacBook Pro 13 дюймів без панелі Touch Bar може виникати поломка компонента, що викликає здуття вбудованого акумулятора. Дані пристрої зроблені в період з жовтня 2016 по жовтень 2017 року і ідентифікуються за серійним номером.

Ви можете перевірити чи поширюється ця програма на ваш пристрій на офіційній сторінці програми . Якщо ваш MacBook Pro 13 дюймів без панелі Touch Bar має потрібний серійний номер, компанія Apple замінить акумулятор безкоштовно.

Для безкоштовної заміни завітайте до нашого сервісного центру. Інженери нашої компані оглянуть ваш MacBook Pro 13 дюймів на предмет загальної працездатності та відповідності умовам цієї програми.

Якщо у вас є питання або вам потрібна додаткова допомога, зателефонуйте нам чи напишіть повідомлення.

Щоб підготувати свій MacBook Pro до обслуговування, створіть резервну копію даних.

Примітка. Якщо ваш MacBook Pro 13 дюймів має будь-які пошкодження, які перешкоджають заміні акумулятора, перед заміною акумулятора необхідно усунути цю проблему. У деяких випадках за ремонт може стягуватися плата.

Програма поширюється на правомочні моделі MacBook Pro і діє протягом 5 років з моменту первинного продажу комп’ютера в роздрібному магазині.

Програма ремонту iPhone 6s з проблемою несподіваного виключення

Компанія Apple визначила, що дуже невеликий відсоток пристроїв iPhone 6s може несподівано виключатися. Ця проблема не пов’язана з безпекою і зачіпає тільки пристрої, випущені в період з вересня по жовтень 2015 року та мають серійний номер в обмеженому діапазоні.

Якщо ви зіткнулися з цією проблемою, перейдіть на офіційну сторінку програми, щоб дізнатися, чи підлягає акумулятор вашого iPhone 6s безкоштовної заміни.

Для заміни акумулятора завітайте в наш сервісний центр. Перед будь-яким обслуговуванням пристрій iPhone буде оглянуто на предмет працездатності та відповідності умовам даної програми.

Для підготовки iPhone 6s до процесу заміни акумулятора виконайте наступні дії:

  1. Створіть резервну копію даних за допомогою iTunes або iCloud.
  2. Вимкніть функцію «Знайти iPhone».
  3. Видаліть всі дані і настройки з пристрою, вибравши в меню «Налаштування»> «Основні»> «Скидання»> «Стерти контент і налаштування».

 

ПРОГРАМА ПО ЗАМІНІ АДАПТЕРІВ ШТЕПСЕЛЬНОЇ ВИЛКИ ДЛЯ НАСТІННОЇ РОЗЕТКИ APPLE

Авторизований сервісний центр “Росан-сервіс” проводить безкоштовну заміну дефектних адаптерів живлення на новий адаптер вдосконаленої моделі. Дефектні адаптери для настінних електричних розеток постачались в період з 2003 по 2015 р. з комп`ютерами Mac та певними пристроями iOS, а також включались в комплект адаптерів Apple World Travel Adapter Kit.

У дефектних адаптерів живлення для настінних електричних розеток на внутрішньому пазі в місці кріплення до адаптера живлення Apple є текст з 4–5 символів або текст відсутній взагалі. Замість нього у вдосконалених адаптерах вказується трилітерний код регіону (EUR, KOR, AUS, ARG чи BRA).

Для заміни дефектних компонентів необхідно вказати серійний номер комп`ютера Mac чи пристрою iOs. Знайти серійний номер продукту Apple легко.